FOR DIN LOYALITET
FAQ
Du kan optjene point via følgende aktiviteter:
Velkomst bonus:Når du opretter enkonto på vores platformen, optjener du automatisk 200 points. Det er nødvendigt at have en konto for at optjene point.
Produktanmeldelse: ved at anmelde produkter på Myskin kan du optjene points.
Produktanmeldelse med et billede: ved at tilføje et billede til din anmeldelse af produktet eller resultatbillede kan du endnu flere points.
Fødselsdag information: Tilføj dine fødselsdags oplysninger til din profil for point. Er du tilmeldt nyhedsbrevet, så modtager du en e-mail med en overraskelse.
Følg på Instagram: Følg @myskin.dk på Instagram
Køb: Alle kvalificerende køb optjener point og for hver kr brugt optjener du 1 point.
Henvisning: Send din ven/veninde en rabatkode og optjen points for det. Gælder kun for første køb. Du får først points efter ven/veninden har anvendt rabatkoden.
Du kan bruge dine point ved at indløse dem på www.myskin.dk/kundeklub
Oftest vil du modtage en rabatkode, som du kan anvende i kurven.
Nogle metoder til optjening af point skal godkendes manuelt, før vi kan give dig pointene. For eksempel skal anmeldelsen godkendes inden, for at sikre, at den er produktrelevant og ikke er spam. Dette tager typisk 24 timer.
Har du ikke modtaget points efter 2 hverdage, så må du gerne kontakte os på kontakt@myskin.dk
Ja, dine points udløber efter et år (365 dage).
Derfor kan dine points være forsvundet:
- Dine point er udløbet. Optjente point er gyldig i et år.
- Ved en refundering eller annullering af en ordre
- Den henviste ven/veninde annulleret ordren
- I særlige tilfælde, kan din produktanmeldelse være slettet
Hvis du genkender overnævnte scenarier, og du tror, det kan være et problem fra vores side, bedes du kontakte os på kontakt@myskin.dk.
Perfekt! Du får automatisk dine points til din konto for alle handlinger fra 01/03/2022
Når du logger ind på din konto, kan du i dine øverst på siden se dine optjente points.