FAQ

Forsendelse og Levering

Vi sender enten til en nærliggende pakkeshop eller helt til døren gennem en hjemmelevering. Begge leveringsmetoder er tilgængelig med DAO, GLS og Postnord.

Leveringstiden er 1-2 hverdage fra afsendelse af pakken. Det kan i meget travle perioder tage en ekstra hverdag, såsom Black Friday.

Frist for afsendelse samme dag:
GLS – 13:00
DAO – 14:00
Postnord – 15:00

Du modtager en e-mail med et sporingslink, når pakken er sendt.

Har du ikke modtaget en sporingslink, kan mail være havnet i spam eller “promoveringer” i Gmail. Har du stadig ikke modtaget en e-mail, så kan du have kommet til at stave e-mailen forkert. I dette tilfælde bør du sende os en mail på kontakt@myskin.dk

Ønsker du at ændre leveringsadressen, bedes du kontakte os hurtigst muligt inden pakken sendes. Send en mail på kontakt@myskin.dk eller ring på 42 61 41 99

Ved at sende os en e-mail, er der en forsinkelse, før vi læser e-mailen og registrerer dine nye oplysningerne. Vi anbefaler, at du ringer til os.

Nej, der er ingen ekstra afgifter. Myskin er en danskbaseret forretning, som har alle produkterne på et lager ved København.

Vi sender på nuværende til Danmark og Sverige.

Send os en e-mail

Har du flere spørgsmål?