Generelle Spørgsmål

Hvad er leveringstiden?

Bestiller du inden klokken 13:00 i en hverdag, så sender vi din pakke samme dag. Leveringstid er 1-2 hverdage.

Der tages forbehold for ekstra travle perioder som Black Friday, der kan det tage en ekstra hverdag.

Hvad koster forsendelsen?

Fri fragt gælder ved ordre over 399 kr gennem GLS/DAO PakkeShop.

I Danmark gælder følgende priser:

  • GLS PakkeShop – 29 kr. (Fri fragt v. køb over 399 kr)
  • DAO Pakkeshop – 29 kr. (Fri fragt v. køb over 399 kr)
  • PostNord Pakkeshop – 45kr.
  • DAO Hjemmelevering – 35 kr.
  • GLS Hjemmelevering – 52 kr.
  • PostNord Hjemmelevering – 65 kr.
  • GLS Omdeling til erhverv: 45 kr.
Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse?

Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, så må du gerne kontrollere spam folderen. Er der stadig ikke modtaget en ordrebekræftelse inden for 15 minutter, så skriv til [email protected]

Jeg har indtastet forkerte oplysninger

Kontakt os hurtigst muligt, så kan vi nå at rette dine oplysninger inden  din ordre sendes. Ring til os på 42614199 eller send os en mail til [email protected]

Hvornår er et produkt tilbage på lager?

Udsolgte produkter er typisk tilbage på lager efter 1-2 ugers tid. På produktsiden kan du tilmelde en email notifikation,  hvor du får en besked så snart produktet er tilbage på lager.

Udløbsdatoen er overskredet?

På koreanske hudplejeprodukter, skal der differentieres mellem en udløbsdato og en produktionsdato. Flere mærker, vælger at skrive en produktionsdato – såsom Real Barrier. Der gælder en holdbarhed på to år fra produktionsdatoen.

Er holdbarheden overskredet, så send os en email på [email protected]

Hvordan returner jeg?
1. Pakken skal inkludere en note med ordrenummeret. Produktet skal bare være i originalt emballage og uden tegn på at have været åben eller brugt.
2. Pakken sendes til følgende adresse:
Myskin
Att: Retur
Marielundvej 17K
2730, Herlev 
 
Advisering til følgende e-mail: [email protected]
Advisering til følgende nummer: 42 61 41 99
Husk at gemme tracking nummeret.
3. Efter modtagelse refundere vi beløbet af produktet.
Hvornår må jeg senest returnere min pakke?

Senest 14 dage efter skal pakken returneres. Var du medlem af kundeklub ved købet, så har du 30 dages returret.

Skal jeg betale retur fragt når jeg returnerer?

Kunden står for udgifter i forbindelse med returforsendelsen. Du er ansvarlig indtil vi har modtaget forsendelsen retur.

En leveringsmetode med Track and Trace anbefales.

Hvornår bliver jeg refunderet for min retur?

Det kan tage 5 hverdage fra modtagelse, før at beløbet eksklusiv levering er tilgængeligt på din konto.

Jeg glemte at udfylde min returformular, er det et problem?

Hvis du har glemt at tilføje et ordrenummer i returforsendelsen. Du kan sende os en e-mail, der beskriver din pakke.

Ifølge sporingen skulle I have fået min retur pakke, men jeg har ikke modtaget en returkvittering.

Der kan gå et par dage, før vi registrerer din returnering. Er din pakke havnet i en pakkeshop, så vil det forlænge returprocessen betydeligt

Skal jeg bruge Myskin pakkematerialer til at returnere?

Det behøver ikke at være myskin emballage, men du er ansvarlig for, at solid emballage beskytter produkternes stand.

Hvad er jeres leveringstid?

Bestiller du inden klokken 13:00 i en hverdag, så sender vi din pakke samme dag. Leveringstid er 1-2 hverdage.

Der tages forbehold for ekstra travle perioder som Black Friday, der kan det tage en ekstra hverdag.

Frist for afsendelse samme dag:
GLS – 13:00
DAO – 14:00
Postnord – 15:00

Hvordan sporer jeg min bestilling?

Du modtager en e-mail med et sporingslink, når pakken er sendt.

Har du ikke modtaget en sporingslink, kan mail være havnet i spam eller “promoveringer” i Gmail. Har du stadig ikke modtaget en e-mail, så kan du have kommet til at stave e-mailen forkert. I dette tilfælde bør du sende os en mail på [email protected]

Kan jeg ændre min leveringsadresse?

Ønsker du at ændre leveringsadressen, bedes du kontakte os hurtigst muligt inden pakken sendes. Send en mail på [email protected] eller ring på 42 61 41 99

Ved at sende os en e-mail, er der en forsinkelse, før vi læser e-mailen og registrerer dine nye oplysningerne. Vi anbefaler, at du ringer til os.

Skal jeg betale Told eller import afgifter?

Nej, der er ingen ekstra afgifter. Myskin er en danskbaseret forretning, som har alle produkterne på et lager ved København.

Hvilke lande leverer I til?

Vi sender på nuværende til Danmark og Sverige.